Van Glenwood Springs naar Capitol Reef Nat. Park - Reisverslag uit Teasdale, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu Van Glenwood Springs naar Capitol Reef Nat. Park - Reisverslag uit Teasdale, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

Van Glenwood Springs naar Capitol Reef Nat. Park

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Teasdale

Zeven uur wakker. Koffie gezet en lekker in het zonnetje geprobeerd foto's te uploaden. Ging voor geen meter. Uur zitten prutsen maar geen resultaat. Genoten van de stilte en de vogels om me heen. Om half negen de dames gewekt en daarna lekker buiten gegeten. 10 uur vertrokken en over de interstate 70 via grand junction, een eind verder bij afslag 147 de 70 verlaten
richting Hankville en Caineville (de 24, een tweebaansweg) op weg naar het Capitol Reef National Park. Onderweg harde dwars wind met windstoten. Lastig rijden, steeds tegen sturen. Paula heeft vandaag grote stukken gereden. Onderweg een Harley Davidson motorgroep ontmoet die met een 300 miles rondrit bezig waren. Paula moest met de mannen op de foto.
Op de 24 hadden we wind schuin voor. Zo nu en dan een zandstorm over de weg vooral als we tegenliggers hadden. De 24 gaat door een prachtig verlaten landschap. Geen huis te bekennen. Door het park rijden is prachtig.
Afwisselende steenformaties in wisselende kleuren. Hoop dat foto's uploaden vandaag wel gaat. Geeft een betere indruk van het park en zijn omgeving. De camping in het park was vol. We zijn doorgereden naar Torrey. Daar was wel plaats. Voor de eerste keer voor zes uur een plek!!!!!
Gegeten en Paula direct daarna naar bed. Ze is moe!!!!

• 05 Mei 2014 - 14:41

Minke:

Hallo Amerikagangers, wat hebben jullie al een grote afstand afgelegd. Jammer dat het foto oploaden nog niet lukt, ben zo nieuwsgierig! Groetjes en lekker genieten.