test - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

test

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Torrey

Omdat ik geen foto,s kon uploaden met mijn tablet heb ik gezocht en een app gevonden. Om te testen of het daar wel mee gaat, schrijf ik dit . Zal daarna probereb if de foto,s dan wel doorkomen.

  • 05 Mei 2014 - 08:45

    John:

    Hallo luitjes, nog geen foto te zien. Bovenin staat wel een zes, maar daarop klikken levert niets op. ( weet ook niet wat die 6 betekent).
    Wijnanda is weer thuis. Verdere info heb ik nog niet.
    Groetjes, John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan en lien

Morgen weer lekker op reis met 2 honden en 2 katten aan boord. Lien is even niet lekker geweest. We vertrekken dan ook 1 dag later dan gepland. Eerst naar Utrecht Paula dag zeggen en daarna richting Frankrijk.

Actief sinds 20 Mei 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 59109

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 21 Mei 2014

met de camper van Chicago naar San Francisco

21 Mei 2013 - 30 Juni 2013

Naar Noorwegen met de camper 2013

17 Mei 2012 - 05 Juli 2012

Jan en Lien met de camper naar Duitsland Tsechië

Landen bezocht: