2e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu 2e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

2e dag Las Vegas

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

12 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

10 mei zaterdag Las Vegas.

Paula en Lieneke 's morgens gezwommen en gezond in zwembad op de camping. Ben uren bezig geweest verslagen te verzenden, was en is een ramp hier. Met shuttle bus naar outlet south gegaan. Na anderhalf uur shoppen zijn we uit elkaar gegaan. Lien terug naar camping, zwembad. Paula naar de haaien in conferentie centrum van het
Mandalay Bay hotel. Zelf ben ik de strip van zuid naar noord gelopen. Onderweg een drankje gedronken en hier en daar een casino binnen gegaan in de diverse hotels onderweg. Paula kwam net na mij ook weer op de camping. We zijn samen met de bus weer de strip een eind op gereden en hebben daar een eenvoudige maaltijd genuttigd.
Paula heeft nog wat inkopen gedaan. Plotseling stak er een heftige storm op. Zand in de ogen. Eerste bus overvol, kon geen mens meer bij. Met de volgende overvolle bus terug naar de camping.
We vinden het allemaal wel genoeg zo. Het waait een halve orkaan, de camper schommelt heen en weer, de plastic bekers vliegen uit de afvalbakken de straat over.
Voordeel het koelt wel af zo. Paula heeft op internet gezocht naar de weersverwachting. De wind gaat minder worden morgen tegen de avond. Daar wachten we op, want met deze wind rij ik niet door Death Valley. Dan word je waarschijnlijk gezandstraald. Lekker uitslapen morgen en afwachten.

jan en lien

Morgen weer lekker op reis met 2 honden en 2 katten aan boord. Lien is even niet lekker geweest. We vertrekken dan ook 1 dag later dan gepland. Eerst naar Utrecht Paula dag zeggen en daarna richting Frankrijk.

Actief sinds 20 Mei 2010