Voorbereiding. - Reisverslag uit Friesland, Nederland van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu Voorbereiding. - Reisverslag uit Friesland, Nederland van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

Voorbereiding.

Door: jan en lien

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

12 Mei 2012 | Nederland, Friesland

Gisteren de camper laten keuren. Kwam er weer zonder problemen door. Voorband aan een kant scheef afgesleten. Kan passen bij het euvel wat ik zelf al geconstateerd n.l. het naar rechts trekken. Vanmorgen naar de uitlijner geweest en twee nieuwe banden gekocht.
De nog goede voorband hangt er nu onder,
als reserve band. De vorige had al vele droogte scheurtjes. Vanmiddag begonnen met inpakken. Watertank schoonspoelen en steradent in het water om de zaak te ontsmetten. Maandag op weg naar gelderland ter voorbereiding van de bruiloft van Machteld en Kees.

• 12 Mei 2012 - 09:02

Marten:

zo zo wat een voorbereiding heb je zoal voor een vakantie.

• 13 Mei 2012 - 11:46

Rudy En Wiepie:

We wensen jullie een fantastische bruiloft. En daarna maar lekker genieten. We volgen jullie. Hartelijke groeten. R en W