reis van Chicago naar San Francisco - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu reis van Chicago naar San Francisco - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

reis van Chicago naar San Francisco

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Vanmorgen half zes opgestaan. Even gekeken over het water of er al leven was aan de oeverzijde. Gordijnnaar beneden en licht in de keuken. Dat gaat goed. Tassen naar beneden gesjouwd, koffie gemaakt, krentenbol gegeten en toen stond John al voor de deur, precies zes uur.
Over de afsluitdijk naar Amsterdam gereden en via een voor mij nieuwe weg naar schiphol. Afslag Haarlem, Rotterdam genomen. |Een 20 minuten op Paula gewacht en onder het bordje van United Airlines elkaar gekust enafscheid genomen van John.
Vertrokken om 11.15 uur na nog wat belasting vrije inkoopjes gedaan te hebben.
Op dit moment vliegen we boven Canada. Uit het raampje kijkend zie ik dat het nog knap wit is hieronder. Ook veel meertjes verbonden met kringeltjes. Zullen wel watervallen of bevroren riviertjes zijn. Nog anderhalf uur een stijve kont en dan zijn we er.
Krijgen net bericht dat er een thunderstorm is in chicago en dat we voorlopig uit moeten wijken tot o'hara weer open is. Waar we nu naar toe vliegen om te tanken weet ik nog niet. Paula slaakt kreetjes als we weer in luchzak, turbulentie, zitten. Net zo,n liefhebber als Lien.
Tussenlanding werd rockfort in . Getankt en na 3 uur komen we toch aan op o'hare airport. P. vraagt in een bus waar we een shuttle bus kunnen vinden naar ons hotel. De chauffeur is bereid zijn telefoon af te geven om hotel te bellen. Erg aardig!!!
Na een kwartier is het busje er en gaan we het hotel binnen. Achter hotel zien we een Aldi bord. P en me gaan daar even kijken. Paula wil water. neemt 3 halv liters mee. Bij de kassa staat een mevr. met een kar vol en laat ons voor in de rij. Bij kassa aangekomen zegt de cassiere dat de flesje niet los verkocht worden. P de winkel weer in en J maar wachten bij de kassa met een rij volle karren achter me. Leuk begin. Ma opgehaald en bij de subway 3 6inch broodjes met tuna en salad opgegeten. Daarna naar bed . Ned. tijd half drie.
2014-4-30 Weer vroeg wakker nog ver voor het hier licht werd. Ontbeten, genoeg keus.
Nu wachten tot 9 uur word. Dan bellen naar cruise America en vragen hoe laat we de camper op kunnen halen.