Van Topeka naar Limon - Reisverslag uit Limon, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu Van Topeka naar Limon - Reisverslag uit Limon, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

Van Topeka naar Limon

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

03 Mei 2014 | Verenigde Staten, Limon

Vanmorgen scheen de zon toen ik wakker werd om half zeven. De rest van de familie lag nog heerlijk te slapen toen een man in legerkleding naar me toe kwam om een praatje te maken. How are you, and where do you come from. Het bleek een oorlogsveteraan die met zijn 60e ontslag had gekregen van militaire dienst. Hij zag mijn kaart op tafel liggen en kwam met allerlei
welgemeende adviezen die we maar niet opgevolgd hebben. Om 10 na ontbijt buiten vertrokken. Het was weer een dag om op te schieten. De bedoeling was Denver halen, dat is niet gelukt. Het is door Kansas een saaie
rechte lange weg met beiderzijds een dor uitgestrekt landschap met als afwisseling hier en daar een windmolenpark en bij Veronika ja-knikkers en
een enkele boortoren. Rechts naast de weg loopt een spoorlijn. Aan de lijn
staan op regelmatige afstanden silo's voor de opslag van graan.
Na enkele tankstops om 6 uur de grens over naar Colorado.(tijdgrens) Om halfacht aangekomen in Limon 150 km voor Denver. Koken en daarna route
bepaald die we in Colorado gaan volgen. Om 12 uur bedje in.

• 03 Mei 2014 - 17:26

John:

Als ik zo op het kaartje kijk hebben jullie best al wel een afstand afgelegd in de afgelopen dagen.
    Wat veroorzaakte het schiet-gevoel vandaag?
    Hier alles rustig. Pluto maakt het goed. De planten krijgen morgen water. Zal me aan het rantsoen houden.

Groetjes,
    John

jan en lien

Morgen weer lekker op reis met 2 honden en 2 katten aan boord. Lien is even niet lekker geweest. We vertrekken dan ook 1 dag later dan gepland. Eerst naar Utrecht Paula dag zeggen en daarna richting Frankrijk.

Actief sinds 20 Mei 2010