Springfield naar Topeka - Reisverslag uit Topeka, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu Springfield naar Topeka - Reisverslag uit Topeka, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

Springfield naar Topeka

Door: lieneke

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Topeka

Vanmorgen om 8 vertrokken na een heerlijk ontbijt. Paula had al gesport en de douche ingewijd.We namen een tussendoor route want Jan wilde graag mensen bezoeken waar hij 44 jaar geleden enkele weken in huis is geweest tijdens zijn Amerika-reis.Vaak heeft hij gezegd;die mensen zou ik nog wel eens willen opzoeken. En nu waren we in de buurt. Na 2x vragen(ze zijn hier reuze aardig en ontzettend bereidwillig) hoorden we dat ze niet op het aders woonden wat Jan had gevonden op internet. Dat was zijn postadres, hij woonde bij zijn zoon en daar werden we naar toegewezen. We troffen het niet ,want ze waren niet thuis. Toen maar verder gereden via de R70. We verlaten Illinois en komen in Missouri. Daar rijden we over de Mississippi. Wat een brede rivier. Het landschap wordt steeds mooier, maar dat is ook niet zo verwonderlijk, want rond Springfiels is het uitgesproken saai. Eindeloze kale vlaktes waar van,t zomer mais miet groeien.Onze polders zijn er niets bij.Vanmiddag heeft Paula vele miles gereden en kon Jan er ontspannen naast zitten. Vandaag wilden we kilometers maken en zodoende kwamen we laat op de camping aan. WE staan nu in Topeka in de staat Kansas. Het weer gebint op te knappen , het is minder koud en vooral het waait veel minder. Ook de voerwachtingen zijn hoopgevend.WE hebben het nog steeds geellig met zn 3en.Hoeveel km we vandaag gereden hebben horen jullie de volgende keer.Ik heb het nog niet opgeschreven en ga nu lekker naar bed.

• 02 Mei 2014 - 08:10

Cees:

Erg leuk je verslag zal het op de voet volgen . Nog veel plezier met jullie drieën en goede reis verder Leddy en Cees