ophalen camper - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu ophalen camper - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

ophalen camper

Door: jan

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Springfield

Na het telefoontje hebben we de bagage ingepakt en hebben een taxi genomen naar mannheim road. Daar zagen we wel 50 campers staan grote en ook kleinere. Bij de receptie een uitleg gekregen hoe alles werkt. Toen was het wachten tot onze camper klaar zou zijn. Van buiten en binnen werden de campers schoongemaakt door mensen met een mexicaans uiterlijk. Dozen met potten en pannen, bestek en beddengoed werden erin gesleept. Het wachten was op iemand die met ons rond de camper zou lopen voor een laatste uitleg. Dat liet lang op zich wachten. Pas na 12onden we vertrekken. Eerst naar een Aldi en een Walmart in de buurt. Inkopen gedaan voor zeker drie dagen. Om 2 uur gaan rijden richting Springfield
waar we om 7 uur aankwamen op een koa camping. Macaroni gekookt en toen vroeg naar bed.

• 02 Mei 2014 - 06:52

John:

Fijn om weer wat te vernemen. De trip kan dus nu echt beginnen. Is het een mooie camper?
    Pluto en ik zijn al weer dikke maatjes. Hij is telkens in tweestrijd tussen aandacht van mij en het eten. Verder geen bijzonders. Groetjes John

• 02 Mei 2014 - 16:23

Jan En Val.:

Leuk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! We hebben de foto's van de camper bekeken! Ziet er prachtig uit! Zelfs de achterkant is mooi

jan en lien

Morgen weer lekker op reis met 2 honden en 2 katten aan boord. Lien is even niet lekker geweest. We vertrekken dan ook 1 dag later dan gepland. Eerst naar Utrecht Paula dag zeggen en daarna richting Frankrijk.

Actief sinds 20 Mei 2010