naar huis via wertheim en polch - Reisverslag uit Friesland, Nederland van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu naar huis via wertheim en polch - Reisverslag uit Friesland, Nederland van jan en lien met de camper op pad - WaarBenJij.nu

naar huis via wertheim en polch

Door: jan en lien

Blijf op de hoogte en volg jan en lien

26 Juni 2012 | Nederland, Friesland

Woensdag 20-6-2012.

Bewolkt, warm. Weer via secundaire wegen naar Wurtsburg. Vlakbij W. konden we niet op de A3 komen vanwege wegwerksaamheden. Eind omgereden. Toen file vanwege een gekantelde vrachtwagen. We staan in Wertheim, niet zoals we wel vaak doen bij de Outlet, maar aan de Maine in het stadje zelf, onder viadukt.Tropische bui vanavond, koelt lekker af. Met de honden avondwandeling door stadje gemaakt. Mooie burcht, verlicht.

Donderdag 21-6-2012.

Met schepen voorbij varend op de Maine ontbeten en om 9 uur vertrokken naar Polch om daar wat onderdelen te halen.
Bezoek aan Aldi en Lidl gebracht.
Erg druk op de weg en vervelend rijden.
Elke op en afrit file van paar km. Om kwart over zes zijn we in Doetinchem en kan Lien Mats nog even zien voor hij naar bed gaat. Ook mag Lien nog even zien hoe Mats het bad in gaat. Mats vindt water prachtig.Lachen en spetters door getrap in het water met zijn beenjes.

Vrijdag 22-6-2012.

Koffie gedronken bij Mach en Kees.
Om twee uur ontmoeten we Kees en Leddy bij Obelink in Winterswijk. Na het winkelen gaan we nog even bij Annie koffie drinken en gaan daarna door naar Reutum, alwaar K en L op de camping staan met hun caravan.

Zaterdag 23-6-2012.

Vanmorgen met Kees naar Weerselo naar de markt. T.V. spullen gekocht.L. geslapen en Jan met k en L boodschappen voor de BBQ gedaan. Heerlijk gegeten en gekletst.

Zondag 24-6-2012.

Om half vier weer thuis.
Gereden in totaal 4122 km.